Prasklý displej, baterie ve špatné kondici, nefunkční home button nebo mikrofon. To jsou poměrně běžné problémy, se kterými se zákazníci vydávají do servisu. U iPhone se je určitě vyplatí opravit.
Mobilní telefony značky Apple jsou drahou záležitostí a ani opravy nemusí být nejlevnější, ve většině případů se však vyplatí. Jak vybrat vhodný iPhone servis, do kterého se vydat?
Do Apple Store servisu jděte jedině se zárukou
Máte iPhone ještě v záruce? Výborně, pak se vydejte klidně přímo do Apple Store. V Česku je to tedy proveditelné jen těžko, žádný Apple Store zde nemáme. U nás tedy musíte zamířit do některého z autorizovaných středisek.
Jestliže už ale telefon v záruce není, nemáte vlastně jediný důvod vyhledávat přímo Apple servis. Ve většině případů by vás tam oprava vyšla dráž. Ostatně porovnejte si, kolik stojí iPhone přímo na apple.com a za kolik ho pořídíte u jiných prodejců.
Servis s bohatými zkušenostmi
Místo toho si tedy vytipujte servis s dlouhou historií a bohatými zkušenostmi. Má-li šikovné techniky, rád se tím pochlubí. Například iPhone servis Appleking v Brně zaměstnává technika, jenž dříve pracoval přímo v Apple servisu. Takovému člověku se nemusíte bát svěřit telefon.
Kromě toho je vždy lepší najít servis, jenž se specializuje přímo na iPhony. V takovém servisu se technikům denně dostávají do rukou ty stejné modely, takže váš telefon určitě nevidí poprvé v životě.
Oprava na počkání
Na schůzku v oficiálním Apple Store kolikrát musíte čekat i dny. Na opravu telefonu však většinou spěcháte. Právě proto je lepší se vydat do alternativního servisu, kde opravu vyřídí na počkání. Rutinní záležitosti, jako je třeba výměna baterie, se dají zvládnout do třiceti minut, takže v podstatě jen odložíte telefon, odskočíte si do obchodu, a pak se pro něj můžete vrátit. Odpadá cestování do servisu dvakrát, ušetříte peníze i čas.