Když chcete, aby na vaši firmu zákazník nezapomněl, můžete se mu připomenout drobným dárkem. Právě od toho jsou propagační předměty, musí však plnit svůj účel správně.
Viditelné logo
Jen tak si stoupnout na ulici a rozdávat malé kalendáře s logem firmy kolemjdoucím nebude mít zrovna ten správný efekt. Aby reklamní předměty nebyly jen zbytečnou částkou v rozpočtu vaší firmy, je dobré znát své zákazníky, stávající i ty budoucí, a cílit svou pozornost na ně. Nejdůležitější je potisk reklamních předmětů, aby měli zákazníci vaše logo nebo slogan stále na očích a často nejen oni. Logo by mělo být vidět, ale nemělo by působit zbytečně lacině, velmi tak záleží na jeho velikosti a umístění. Termohrnky, deštníky a mnoho dalších věcí využívají lidé na veřejnosti, potkají se tak se spoustou dalších lidí a každý z nich zaznamená vaši firmu. A i v kanceláři si ostatní při jednání nebo interním meetingu všimnou kancelářského vybavení s vaším logem, svou značku tak dostáváte do podvědomí nejen u svých zákazníků, ale i jejich okolí.
Už za pár korun
Propagační dárky jsou samozřejmě závislé na rozpočtu a částce, kterou chcete nebo můžete aktuálně do reklamy investovat, a také, jaký účel má samotný dárek plnit. Bude se přikládat ke každé objednávce, kterou u vaší společnosti udělal nový zákazník, jako pozornost a poděkování za ni? Tak zvané rozdávací dárky mají velmi nízké náklady a dokážou udělat velký efekt, navíc jsou i užitečné. Třeba reflexní pásky s potiskem ochrání vás nebo vaše děti při pohybu venku za špatného počasí nebo snížené viditelnosti. Využití tak najdou každý den a stejné je to i s reflexními přívěsky, které také zvyšují vaši bezpečnost. Nebo chcete spíše potěšit stálé zákazníky a ukázat jim, že si jejich věrnosti vážíte? Pak volte cennější dárky, které udělají radost, třeba kapesní nože nebo peněženku.
I reklama by se měla dělat s citem a rozumem, aby dávala smysl. U propagačních předmětů to platí dvojnásobně.