Vytvořit si dobré vztahy se stávajícími zákazníky je mnohem levnější než shánět nové. Pokud váš byznys funguje na bázi opakovaného styku s klienty, vyplatí se vám aplikovat customer relationship management neboli CRM. Specifický způsob řízení podniku spočívá v budování vzájemně prospěšného vztahu a důrazu na uspokojení zákazníkových potřeb. To však není dost dobře možné bez vhodně zvoleného CRM systému – softwaru, díky kterému automatizujete určité úkony a v mnoha směrech zefektivníte chod firmy.
Obecná definice CRM systému
Co je CRM systém? Jak již zaznělo v úvodu, jedná se o software, jehož hlavními úkoly jsou automatizace a standardizace procesů. Zjednodušeně jde o databázi klientských informací s mnoha užitečnými funkcemi. Usnadňuje analýzy a budoucí plánování, reporting a další akce související s řízením vztahů se zákazníky.
Udělejte si CRM z Outlooku
Využíváte-li ke komunikaci se zákazníky populární e-mailový klient MS Outlook, nemusíte se ho kvůli přechodu na CRM vzdávat. Naopak to berte jako výhodu, protože populární český eWay-CRM je postaven právě na něm.
Ve „starém známém“ rozhraní MS Outlook se rychle rozkoukáte a okamžitě začnete využívat nové funkce. Systému eWay-CRM byste však měli věnovat pozornost i v případě, že e-mailový klient nepoužíváte. Podle serveru Capterra se umístil mezi TOP 20 nejlepšími systémy navzdory velké konkurenci.
CRM zdarma s minimem kompromisů
Když něco nic nestojí, obvykle to za moc nestojí. České CRM zdarma je světlou výjimkou, protože v bezplatné verzi nabízí všechny obvyklé funkce. Oproti placeným verzím má pouze menší velikost cloudu, neumožňuje sdílení dat, není dostupné pro mobilní zařízení a na podporu se lze obrátit pouze e-mailem (nikoliv telefonicky jako v případě placené varianty).
Chcete se o CRM v Outlooku dozvědět více, nebo si ho rovnou stáhnout? Pokračujte na www. eway-crm.com/cs/.