Zdlouhavé články a studie, návštěvy mnoha kurzů od expertů a několik desítek hodin strávených na YouTube? Je to také samozřejmě řešení, ale je to běh na dlouhou trať. Pokud jste zastáncem jednodušších řešení a chcete se dozvědět něco více o tomto tématu, sáhněte po knize Kritický pohled na marketing, a ta vás do světa online marketingu zasvětí v pohodlí vašeho domova.
Online marketing
Pojem internetový marketing je dnes velmi častým a o jeho síle a rozsahu dnes nemůže prakticky nikdo pochybovat. Podívejte se na sociální sítě a do internetových vyhledávačů a hned pochopíte, o čem mluvím. Dnes je svět internetového marketingu velmi diskutovaným a oblíbeným tématem a není se čemu divit. Pokud se dáte do studia, pochopíte princip a proplujete do tohoto světa, máte zaručený úspěch. Vaše podnikání nabere ještě větší obrátky, než doposud. Stačí jen najít odvahu, chtít a být trpělivý.
Obsah knihy
Čtení a studium této knihy by mělo komukoli pomoci při pochopení a aplikaci internetového marketingu. Nejedná se o nic náročného, ale je velmi důležité všemu zcela porozumět. Obsahem knihy je převážně vysvětlení základních pojmů, ve kterých by měl člověk orientovat, jako např. remarketing, SEO, klíčová slova či pomoci s vyhledávači, rozesíláním e-mailů, online poptávkou a jsou tu také popsány nejčastější chyby, které firmy při výběru dodavatele stále opakují, a tím je jejich úspěch omezený.
Pro koho je kniha určena a kde ji seženu?
Primárně je tato kniha určena živnostníkům, zaměstnancům středních a menších firem, ale i úplným laikům, kteří zatím o tématu moc nevědí a hledají vhodnou publikaci. Je vhodná také pro studenty oboru online marketing na středních nebo vysokých školách.
Kniha je už teď k dostání na webu CRITICAL jak v klasické papírové podobě nebo online jako e-book, popř. se dá sehnat v síti knihkupectví Academie, Neoluxor nebo v nakladatelství Aleš Čeněk.