Chcete své zákazníky nebo obchodní partnery zaujmout? Reklamní předměty mohou být dobrou možností, ale dobře si rozmyslete, jaké zvolíte. Reklamní diáře jsou účinnou formou propagace, která jistě nikomu nebude vadit a kterou navíc budou mít lidé před očima denně po celý rok. Jak udělat diář zajímavý a netuctový?
Firma Helma365 nabízí velmi zajímavou možnost nechat si diáře a sešity vyrobit v netradičním pojetí. Heslem je „Co na srdci, to na obálce”. Diář totiž samozřejmě musí být přehledně členěný a praktický, ale nejdůležitější je jeho obálka. Tu bude mít klient neustále před očima a ta musí zapůsobit. Velkou výhodou je nízká cena za tyto diáře, můžete je mít ve větším množství za minimální náklady.
Na diáři rozhodně nemusí být pouze letopočet a logo firmy. Využijte možnosti, které vám tato forma propagace nabízí. Obálkou můžete pobavit i zaujmout, zkrátka komunikovat. Bude to sdělení, které uvidí zákazník denně. Proto neváhejte zainvestovat do vymyšlení originálního nápadu, může to být opravdu chytrý krok pro vaše podnikání. Nové materiály, technologie výroby a tisku umožňují možnosti, o kterých se vám dříve ani nesnilo. K nejoblíbenějším trendům dnes patřídiáře a zápisníky s obalem z lamino materiálu. U něj si můžete zvolit různé barvy, struktury a jde celoplošně potisknout. Luxusně vypadají koženkové diáře, na které je rovněž možno vytvořit potisky a ražby podle libosti. Mohou být sešívané, nesešívané i s gumičkou.
Rozmyslete si, zda zainvestujete raději do velkých diářů, připomínajících knihu, nebo do diářků kapesních. Zajímavou variantou jsou i deníky a zápisníky. Na reklamní diář nebo blok můžete černobíle i barevně nechat vytisknout krásné fotografie, například zvířat nebo přírody, abstraktní motivy i vlastní návrhy. Diář s poutavým motivem nikdo nepřehlédne a každý se k němu bude rád vracet.